تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی شوکه تان می‌کند! +[ویدئوی تولد ۴۳ سالگی نیوشا ضیغمی]

تصویری از تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی تصویری از خود در صفحه شخصی اش آپلود کرد. در ادامه مطلب با خبر چهره جدید نیوشا ضیغمی همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی

  • عکس جدید نیوشا ضیغمی

به گزارش منابع خبری:

نیوشا ضیغمی، در روز ۱۸ تیر ۱۳۵۹ متولد شد بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. او فعالیت جدی خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نیوشا ضیغمی را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی
تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی

بیشتر بخوانید:

لایو دورهمی نیوشا ضیغمی ، بهاره رهنما و الهام حمیدی در جزیره کیش

ببینید: تیپ جدید نیوشا ضیغمی با کت آبی جذاب + [استایل کردی نیوشا ضیغمی در سنندج]

//

ویدئوی تولد ۴۳ سالگی نیوشا ضیغمی

ویدئوی تولد ۴۳ سالگی نیوشا ضیغمی به تازگی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسیده و بازخوردهای بسیار زیادی به همراه خود داشته است. نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون، ویدئویی از تولد 43 سالگی خود در کنار دوستانش در فضای مجازی منتشر کرد که این ویدئو بسیار مورد توجه کاربران و طرفدارانش قرار گرفت.

ویدئوی تولد ۴۳ سالگی نیوشا ضیغمی
تولد نیوشا ضیغمی, کلیپ تولد نیوشا ضیغمی, جشن تولد نیوشا ضیغمی

جشن تولد نیوشا ضیغمی

در ادامه می‌توانید کلیپ تولد نیوشا ضیغمی را ببینید:

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان واقع در کوچه نهم، خیابان بخارست، محله آرژانتین تهران بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌ جوزانی معرفی شد.

پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعه تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده شد که برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

جشن تولد نیوشا ضیغمی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *