ببینید: تولد دختر شبنم قلی خانی در کنار فیل ها سوژه شد! +[استایل شیک شبنم قلی خانی]

به تازگی فیلمی از تولد دختر شبنم قلی خانی در کنار فیل ها در فضای فجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

اخیرا ویدیوای از دختر شبنم قلی خانی بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر فیلم تولد دختر شبنم قلی خانی همراه ما بمانید.

دختر شبنم قلی خانی در کنار فیل ها

فیلم جدید دختر شبنم قلی خانی

به گزارش منابع خبری:

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، فیلم از تولد دخترش منتشر کرد که سوژه کاربران شد. در ادامه مطلب با خبر ویدیو تولد دختر شبنم قلی خانی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

پشت پرده تغییر چهره شبنم قلی خانی

استایل شیک شبنم قلی خانی

او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. او در نخستین مجموعه تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخت. استایل شیک شبنم قلی خانی بازیگر توانمند و بی‌حاشیه ایرانی در فضای مجازی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این استایل شیک و جذاب را ببینید.

ظاهر بالیوودی خانم بازیگر 

استایل متفاوت شبنم قلی خانی
استایل متفاوت شبنم قلی خانی
استایل شبنم قلی خانی
استایل شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی در مجموعه تلویزیونی سال‌های برف و بنفشه که از کانال‌های اروپا، آمریکا و آسیا پخش‌ شد، ایفای نقش کرد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشته تئاتر قبول‌ شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید.

چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌ است. او از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید:

وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسه فرهنگی تدریس می‌کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال 2000 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد اما هم‌اکنون به ایران بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تولد دختر شبنم قلی خانی در کنار فیل ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *