ویدئو: رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه !

به تازگی، ویدئویی جنجالی از رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه منتشر شده که با حواشی زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.

محمود شهریاری، که در چند ماه اخیر به یکی از چهره‌های سیاسی تبدیل شد و حتی دو ماه بازداشت نیز بود، حالا ویدئویی قدیمی از رقصیدن محمود شهریاری در مرکز خرید در فضای مجازی منتشر شده که بازخوردهای متنوعی را داشته است.

رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه

ویدیو رقصیدن محمود شهریاری در فروشگاه که به تازگی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که این ویدئو مربوط به گذشته می‌باشد و در حال حاضر، محمود شهریاری پس از بازداشت و آزاد شدن، اطلاعات دقیقی در دسترس عموم قرار نداده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو رقصیدن محمود شهریاری در فروشگاه را ببینید:

رقصیدن محمود شهریاری در مرکز خرید

محمود شهریاری متولد ۲ دی ۱۳۳۷ در بیجار مجری سابق سازمان صدا و سیمای ایران است. او سابقه‌ی مجریگری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به همراه کاظم احمدزاده دارد.

محمود شهریاری همچنین برنامه‌ی زنده‌رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده است. از دیگر کارهای او به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به‌عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامه‌ی تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» شبکه دو به‌عنوان مجری مشغول فعالیت بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *