پوستر رسمی فیلم Mission Impossible: Dead Reckoning Part One منتشر شد !

جدیدترین فیلم مأموریت غیر ممکن ، از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد، به تازگی پوستر رسمی فیلم Mission Impossible منتشر شد.

فیلم Mission Impossible Dead Reckoning Part One یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک کواری است که به تازگی پوستر جدید فیلم ماموریت غیر ممکن در فضای مجازی به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

پوستر رسمی فیلم Mission Impossible

این فیلم، دنباله فیلم Mission Impossible Fallout (2018) است و هفتمین و یا همان یکی مانده به آخرین مجموعه فیلم‌های محبوب ماموریت غیر ممکن است. در این فیلم تام کروز، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هیلی آتول، شی ویگام، پوم کلمنتیف، اسای مورالس، راب دیلینی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم Mission Impossible Dead Reckoning Part One برای اکران در ایالات متحده در 14 ژوئیه 2023 توسط پارامونت پیکچرز برنامه ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم ماموریت غیر ممکن را ببینید:

پوستر رسمی فیلم Mission Impossible
پوستر جدید فیلم ماموریت غیر ممکن

اولین پوستر رسمی فیلم ماموریت غیرممکن

در 14 ژانویه 2019، کروز اعلام کرد که هفتمین و هشتمین فیلم ماموریت غیرممکن به صورت پشت سر هم با مک کواری نویسندگی و کارگردانی هر دو فیلم را برای اکران در 23 ژوئیه 2021 و 5 آگوست 2022 ساخته خواهند شد.

در فوریه 2021، پارامونت آن طرح را کنسل کرد، اما فرگوسن بازگشت او را برای قسمت هفتم تایید کرد. در سپتامبر 2019، مک کواری در اینستاگرام اعلام کرد که هیلی آتول به بازیگران پیوسته است.

Mission Impossible Dead Reckoning Part One قرار است در ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ اکران شود. پیش از این قرار بود در ۲۳ جولای ۲۰۲۱، ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱، ۲۷ مه ۲۰۲۲ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *