علت غیبت بهمن هاشمی در تلویزیون مشخص شد [+جزئیات]

به تازگی مصاحبه‌ای از مجری سابق صدا و سیما مشخص شده که در آن علت غیبت بهمن هاشمی در تلویزیون بیان می‌شود و حواشی زیادی را نیز به همراه دارد.

در مصاحبه‌ای که اخیراً از بهمن هاشمی با یکی از روزنامه‌های اینترنتی منتشر شده، علت نبود بهمن هاشمی در صدا و سیما توضیح داده می‌شود.

علت غیبت بهمن هاشمی در تلویزیون مشخص شد

بهمن هاشمی از گویندگان و مجریان باسابقه تلویزیون و صدا و سیما، این روز‌ها  مشغول دوبله کار‌های نوروزی در تلویزیون است درباره‌ی عدم حضورش در برنامه‌های صدا سیما به عنوان مجری گفت:

نخواستند، من هم نرفتم. اصراری برای حضورم در تلویزیون نبوده که نیستم. وقتی از کنارش رد شدند من هم رد شدم. این روزها فقط برای دوبله کار می‌کنم. اینکه دیگر در تلویزیون مجری نیستم، دعوت نشده‌ام و نخواستند که باشم.

در ادامه می‌توانید تصویری از بهمن هاشمی را ببینید:

علت غیبت بهمن هاشمی در تلویزیون
دلیل نبود بهمن هاشمی در تلویزیون

علت نبود بهمن هاشمی در صدا و سیما

اکبر میرزاهاشمی، که با نام بهمن هاشمی شناخته می‌شود، متولد ۱ مرداد ۱۳۴۱ در محله باغ فردوس شهر تهران تهیه‌کننده تلویزیونی، مجری تلویزیون و بازیگر تلویزیونی است.

بهمن هاشمی چند دهه سابقه گویندگی در امور دوبلاژ و اجرای برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله مسابقه‌های تلویزیونی، جُنگ‌های شبانه و دیگر موارد مشابه را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *