تصویر جدید شعله قهرمانی پس از بازنشستگی [+عکس]

به تازگی، تصویر جدید شعله قهرمانی پس از بازنشستگی در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای متنوع بسیاری را به همراه داشته است.

شعله قهرمانی ، مجری سابق تلویزیون و رادیو، که به تازگی اعلام بازنشستگی خود را اعلام کرد، حالا عکس شعله قهرمانی بعد از بازنشستگی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

تصویر جدید شعله قهرمانی پس از بازنشستگی

شعله قهرمانی ، متولد 1343 در شهر گچساران کهگیلویه و بویراحمد، مجری سابق تلویزیون است و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حسابداری می‌باشد که به‌صورت اتفاقی پس از تست وارد رادیو شد و از سال 1373 که 30 ساله است در تلویزیون حضور دارد.

در ادامه می‌توانید عکس پس از بازنشستگی شعله قهرمانی را ببینید:

تصویر جدید شعله قهرمانی پس از بازنشستگی
عکس شعله قهرمانی بعد از بازنشستگی

عکس پس از بازنشستگی شعله قهرمانی

شعله قهزمانی، در اواخر سال 1373 کنار فعالیت رادیویی با برنامه تصویر زندگی وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه آبان سال 1379 مجری سیمای خانواده شد و سال 82 هم مدتی اجرای برنامه خانه مهر در شبکه جام جم را برعهده داشت.

سال 1368 ابتدا در رادیو یاسوج شروع کرد تا اینکه سال 1373 در 30 سالگی به تهران رفت و از برنامه بهداشت در خانواده از رادیو فعالیت خود را ادامه داد خانم قهرمانی که سال 1397 بازنشسته شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *