تماشا کنید: فیلم واکنش پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش در آمریکا + فیلم ساناز ارجمند همسر جدید شهاب

به تازگی ویدیویی از واکنش پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش در آمریکا در رسانه های مجازی منتشرش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از حرف های جنجالی پسر شهاب حسینی درباره خبر ازدوجش در فضای مجازی منتشرش شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

 تصاویر جالب از حضور شهاب حسینی و فرزندانش در اکران فیلم

واکنش پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش در آمریکا

سخنان حاشیه ساز پسر شهاب حسینی در مورد خبر ازدوجش

امروز پسر شهاب حسینی حرف های عجیبی را در قالب یک ویدیو در مورد شایعات ازدواجش در رسانه ها گفته است. گویا او با این ویدیو به شایعاتی که کابران برایش ایجاد کرده اند، پایان داده است.

واکنش پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش در آمریکا
اظهارت پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش, حرف های جنجالی پسر شهاب حسینی درباره خبر ازدوجش, سخنان حاشیه ساز پسر شهاب حسینی در مورد خبر ازدوجش

حرف های جنجالی پسر شهاب حسینی درباره خبر ازدوجش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اظهارت پسر شهاب حسینی به خبر ازدوجش را ببینید:

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۰ خورشیدی فعالیت خود را با بازی در فلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل آعاز کرد و وارد عرصه سینما شد.

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 است و در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد که تحصیلات داشنگاهی خود را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران شروع کرد اما آن را نصفه کاره رها کرد. اولین ازدواج شهاب حسینی در سال 74 بود که صاحب دو فرزند به نام محمد امین و نام امیر علی شده است.

شهاب حسینی و ساناز ارجمند در اکران فیلم مقیمان ناکجا

در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم به اولین فیلم بیرون آمده از ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی که بسیاری از طرفداران شهاب حسینی بعد از ازدواج مجددش منتظر بودند که ببینند حرکات ساناز ارجمند به عنوان همسر جدید شهاب حسینی در محافل عمومی به چه گونه‌ای است:

بعد از دیدن ویدئوی بالا یکی از کاربران نوشته است که:

چقد دختره به دل نمیشینه و چقد عصبی و اخمو نشون میده و انگاری از یه چیزی ترسیده و خودشو چسبونده به مردی که هفده سال از خودش بزرگتره و به نوعی شوگرددیش حساب میشه و انگاری میخواسته بره مراسم عزا و ختم که تمام قد سیاه پوش خودشو کرده 😮 و حداقل زن اولش نظر همه همینه خیلی چهره مهربون و خاص تر و دلنشین تری داره 😍👏 قضاوت نیست و واقعیت رو کامنت گذاشتم

سخنان حاشیه ساز پسر شهاب حسینی در مورد خبر ازدوجش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *