ویدیو : درگذشت جواد بازیاران استاد دوبله ایران

به تازگی ویدیویی از درگذشت جواد بازیاران استاد دوبله ایران در رسانه های مجازی منتشرش شده که خاطرات بسیاری از بزرگسالان کشورمان را زنده کرده است.

فوت جواد بازیاران بسیاری از دوبلورهای ایران زمین را ناراحت کرد. جواد بازاریان یکی از بزرگترین دوبلورهای ایران معروف به استاد دوبله ایران، درگدشت.

درگذشت جواد بازیاران استاد دوبله ایران

درگذشت دوبلور ایرانی جواد بازیاران

جواد بازیاران فیلم‌ نامه نویس و دوبلور کشورمان، ساعاتی پیش دارفانی را وداع گفت. جواد بازیاران متولد ۱۳۱۵ در مشهد و یکی از هنرمندانی می باشد که علاوه بر دوبله در حوزه‌های دیگر از جمله داستان نویسی و نمایشنامه نویسی و همچنین عروسک‌سازی فعالیت داشته است.

جواد بازیاران به علت توانایی در تیپ گویی‌های متنوع و کثرت این نوع گویندگی‌ها در کارنامه هنری اش، با عنوان آچار فرانسه دوبله ایران شناخته می شد.

درگذشت جواد بازیاران استاد دوبله ایران
مرگ جواد بازیاران, فوت جواد بازیاران, درگذشت دوبلور ایرانی جواد بازیاران

فوت جواد بازیاران

در ادامه می‌توانید ویدیویی در رابطه با مرگ جواد بازیاران را ببینید:

جواد بازیاران درباره آثار خود گفته بود:

“وقتی میکی موس به ایران آمد، نزدیک به ۵۰ سال پیش بود. به جای او حرف زدم یک‌صدای ریز کوچولو داشت. همان‌صدا را در تمام دو هزار و خرده‌ای کارتون میکی‌موس استفاده کردم. در «امیرارسلان» به‌جای شخصیت دیو حرف زدم. در «جن‌گیر» جای شیطان حرف زدم که سازندگان فیلم با دستگاه آن صدا را ضبط کرده بودند و من با صدای خودم آن را تولید کردم. بعد هم در سریال «امام علی(ع)» ابن‌ملجم را گفتم که دیدید چه متفاوت به‌جایش حرف زدم.”

درگذشت دوبلور ایرانی جواد بازیاران

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *