پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ [+جزئیات]

اخیراً اخبار عجیبی از دزدی مهران مدیری به انتشار رسیده که در ادامه به پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ خواهیم پرداخت.

دزدی فیلمنامه قهوه تلخ مهران مدیری به تازگی حواشی جنجال‌های زیادی را برای این سلبریتی آفرید که تمام شدنی نیست و کار به جایی کشید که کیهان در این رابطه درباره دزدی مهران مدیری برای فیلمنامه سریال قهوه تلخ نوشت.

بیشتر بخوانید:

مهاجرت مهران مدیری حقیقت دارد؟

پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ

به گزارش کیهان و به نقل از خبر آنلاین ؛ در دهه‌ی 80، مرحوم محمدرضا اعلامی، طرح فیلمنامه‌ای را برای تولید ارائه کرد که برگرفته از رمان ماشاءالله‌خان در بارگاه ‌هارون الرشید بود. این فیلمنامه درباره‌ی فردی بود که از زمان معاصر به عصر قرون وسطی سفر می‌کند و در آنجا، با درباریان‌ هارون الرشید دم‌خور می‌گردد و ماجراهایی را از سر می‌گذراند.

فیلمنامه‌ی این فیلم، به دلیل برداشت از یک رمان طاغوتی و یادآوری نام نویسنده‌اش، رد می‌شود و هیچگاه ساخته نمی‌شود. مدتی بعد و درحالی که محمدرضا اعلامی از دنیا می‌رود، سریال «قهوه تلخ» با شباهت بسیار زیاد به همان فیلمنامه کار می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال قهوه تلخ را ببینید:

دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ
دزدی مهران مدیری برای فیلمنامه سریال قهوه تلخ

دزدی فیلمنامه قهوه تلخ مهران مدیری

رسانه‌های داخلی زیادی در همان زمان که این سریال پخش شد، تیتر زدند “کپی‌برداری قهوه تلخ از رمان قبل از انقلاب” اما در واقع این سریال از روی منبع دراماتیکی که توسط اعلامی نوشته شده بود، تولید شد که به دلیل موفقیت چشمگیری که این سریال کسب کرد، نادیده گرفته شد و حالا دوباره، پس از سال‌ها، رسانه‌های داخلی به این بحث پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *