ویدیو : دیالوگ محبوب از نوید محمدزاده در فیلم برادران لیلا

اخیرا ویدیویی از دیالوگ محبوب از نوید محمدزاده در فیلم برادران لیلا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که تاثیر گذار ترین حرف ها را در آن گفته است.

به تازگی ویدیویی از دیالوگی از نوید محمدزاده در برادران لیلا در رسانه ها وایرال شده که سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ببینید: هم‌خوانی آهنگ افغانی توسط نوید محمدزاده و احمد مهرانفر!

ماجرای دستگیری نوید محمدزاده چیست؟ [میترا: جان برادرم در خطر است!]

دیالوگ محبوب از نوید محمدزاده در فیلم برادران لیلا

نوید محمد‌زاده، بازیگر سینما و تئاتر، متولد 17 فروردین 1365 در ایلام است. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و برای اولین بار با فیلم “عصبانی نیستم” در دنیای سینما به شهرت رسید. اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، با فیلم “آندو” به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ‌ وقت پروانه نمایش نگرفت.

از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده بازیگر توانمند ابرانی می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از نوید محمدزاده و دیالوگ معروفش در فیلم برادران لیلا را ببینید:

دیالوگی از نوید محمدزاده در برادران لیلا

نوید محمد‌زاده سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون متری شیش و نیم، لانتوری، ابد و یک روز، خشم و هیاهو، خفه‌گی و عصبانی نیستم را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در سریال “قورباغه” به کارگردانی هومن سیدی و سریال “آکتور” به کارگردانی نیما جاویدی نقش آفرینی کرده و در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *