ویدئو: اولین کنسرت آرمین زارعی پس از دریافت مجوز در ایران !

شب گذشته، ویدئویی مبنی بر اولین کنسرت آرمین زارعی پس از دریافت مجوز در ایران ، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازخوردهای متنوعی را به همراه داشت.

به تازگی، نخستین کنسرت آرمین 2afm در برج میلاد تهران برگزار شد که در فضای مجازی، بازخوردهای متنوعی را به دست آورد. ویدیوی آرمین زارعی در کنسرت خودش که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توانتسه برخی را راضی، و برخی دیگر را به انتقاد وادار کند.

بیشتر بخوانید:

آهنگ آرمین 2fm بگو بینم

اولین کنسرت آرمین زارعی

آرمین زارعی که چند سال پیش با نام مستعار آرمین 2AFM فعالیت می‌کرد، در زمینه‌ی موسیقی پاپ، آهنگ‌های زیادی را به انتشار گذاشت و پس از 6 سال سکوت، مجوز گرفت  و با انتشار چند آهنگ، بلاخره روز گذشته، نخستین ویدیو از کنسرت آرمین زارعی را دیدیم.

در ادامه می‌توانید نخستین ویدیو از کنسرت آرمین زارعی را ببینید:

نخستین کنسرت آرمین 2afm

آرمین زارعی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ که با نام‌های هنری آرمین 2AFM و آرمین نیز شناخته می‌شود، خواننده‌ی ایرانی است که در ژانر موسیقی تلفیقی فعالیت می‌کند. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد.

وی از ابتدای فعالیت خود در موسیقی تا ۱۳۹۵ بدون داشتن مجوزی از سوی نهادهای دولتی در ایران آهنگ منتشر کرد و در حالی که بیش از سه سال از عدم فعالیت وی در موسیقی می‌گذشت، در اسفند ۱۳۹۸، نخستین آهنگ خود با نام رفت را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *