سم نیل سرطان خون سطح 3 گرفت [+جزئیات]

شب گذشته، خبری مبنی بر سرطان خون سم نیل در فضای مجازی به انتشار رسید که تأیید می‌کند سم نیل، بازیگر محبوب آمریکایی، سرطان خون سطح 3 گرفته است.

در دو روز گذشته، اخباری که از سرطان گرفتن سم نیل بازیگر فیلم‌های دنیای ژوراسیک به انتشار رسید، ابتدا به صورت یک شایعه بود و در نهایت او بامداد امروز در یک مصاحبه، سرطان خون سطح 3 سم نیل را اعتراف کرد.

سرطان خون سم نیل

سم نیل، بازیگر سینما و تلویزیون نیوزلندی، در کتاب خاطرات خود که قرار است روز سه‌شنبه منتشر شود، فاش کرد که تحت درمان سرطان خون مرحله سوم قرار دارد. او با مصاحبه با گاردین، اعلام کرد در حالی که سال گذشته تحت معالجه قرار می‌گرفت، شروع به نوشتن داستان‌هایی از زندگی خود به عنوان راهی برای سرگرم شدن کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از سم نیل را ببینید:

سرطان خون سم نیل
سرطان گرفتن سم نیل

سم نیل سرطان خون سطح 3 گرفت

سم نیل متولد 14 سپتامبر 1947، یک بازیگر نیوزلندی است. او بیش از 50 سال کار شامل نقش‌های اصلی در درام و فیلم‌های پرفروش بوده است. او که یک مرد پیشرو بین المللی در نظر گرفته می‌شود و به عنوان یکی از همه کاره‌ترین بازیگران نسل خود در نظر گرفته شده است.

نیل برنده جایزه AACTA برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه لانگفورد لایل، جایزه فیلم نیوزلند و جایزه Logie برای برجسته‌ترین بازیگر مرد است. او همچنین سه بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و دو نامزدی جایزه Primetime Emmy شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *