فوری: ابراهیم سلمانی‌ زاده درگذشت [+جزئیات]

متاسفانه به تازگی اخبار درگذشت ابراهیم سلمانی‌ زاده منتشر شد. در ادامه مطلب مرگ ابراهیم سلمانی‌ زاده به جزئیات علت فوت ابراهیم سلمانی‌ زاده می‌پردازیم.

دامون شش‌بلوکی، پژوهشگر موسیقی از فوت شدن ابراهیم سلمانی‌زاده از هنرمندان به‌نام موسیقی منطقه قشقایی و یکی از بهترین کرنانوازان کشورمان خبر داد.

درگذشت ابراهیم سلمانی‌ زاده

  • مرگ ابراهیم سلمانی‌ زاده

استاد سلمانی‌زاده از جمله هنرمندان ارزنده و شاخص موسیقی نواحی ایران بود که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیار موثری را در حوزه کرنانوازی انجام داد. به طوری که بسیاری از کارشناسان و هنرمندان فعال موسیقی نواحی از او به عنوان یکی از بهترین کرنانوازان ایران یاد می‌کنند که در اجرای گونه‌های مختلف موسیقی قشقایی به ویژه حوزه شادیانه‌ها از مهارت ویژه‌ای برخوردار بود.

علت فوت ابراهیم سلمانی‌ زاده

دامون شش‌بلوکی، پژوهشگر موسیقی نواحی ضمن اعلام خبر درگذشت یکی از هنرمندان برجسته موسیقی نواحی ایران توضیح داد:

متاسفانه استاد ابراهیم سلمانی‌زاده از هنرمندان به‌نام و شناخته‌شده موسیقی منطقه قشقایی که از او به عنوان یکی از بهترین کرنانوازان کشورمان یاد می‌شود، روز بیست‌وهفتم اسفند به دلیل عوارض ناشی از سرطان در بیمارستان قائمیه شهرستان فیروزآباد دار فانی را وداع کرد.

درگذشت ابراهیم سلمانی‌ زاده
ابراهیم سلمانی‌ زاده

فوت شدن ابراهیم سلمانی‌زاده

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *