استوری عجیب همسر سابق شهاب حسینی [+عکس]

به تازگی پریچهر قنبری ، همسر سایق شهاب حسینی ، استوری عجیب همسر سابق شهاب حسینی را به اشتراک گذاشت که توجه رسانه‌ها را به خودش جلب کرد.

استوری همسر شهاب حسینی که به تازگی در فضای مجازی به انتشار رسیده است، درباره‌ی قدرت عجیبی که دارد سخن می‌گوید. عجیب ترین استوری پریچهر قنبری در چند روز اخیر توانسته، توجه رسانه‌ها را با اخبار عکس همسر سابق شهاب حسینی در اینستا جلب کند.

بیشتر بخوانید:

تصویری از عاشقانه های شهاب حسینی و ساناز ارجمند

خوشحالی شهاب حسینی از ازدواج دومش

استوری عجیب همسر سابق شهاب حسینی

به نقل از رکنا ؛ پریچهر قنبری با انتشار تصویری در استوری پیج اینستاگرامش نوشت:

چیزی درونمه که نمیدونم چیه. چیزهایی رو میبینم که دیگران نمیبینن. و این گاهی منو میترسونه. انگار دارم عقلمو از دست میدم اما بعدش به خودم میگم چیزی رو میتونم ببینم نشون انسان هایی بدم که نمیتونن ببینن این یک موهبته.

در ادامه می‌توانید عکس همسر سابق شهاب حسینی در اینستا را ببینید:

استوری عجیب همسر سابق شهاب حسینی
استوری همسر شهاب حسینی

عجیب ترین استوری پریچهر قنبری

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد. فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند. پریچهر قنبری متولد 4 دی 1359 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و فعال حوزه مد و لباس است. او فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *