ویدئو: صحبت های فرامرز خودنگاه در ویژه برنامه نوروزی

روز گذشته، در جریان ویژه برنامه کودک شو در شبکه‌ی نسیم، فرامرز خودنگاه مهمان ویژه بود و صحبت های فرامرز خودنگاه در ویژه برنامه نوروزی شکل گرفت.

شب گذشته در ویژه برنامه‌ی تحویل سال از شبکه‌ی نسیم، حرف های فرامرز خودنگاه درباره عکس جدیدش به انتشار رسید، که اولین صحبت های خودنگاه برای تصویر جدیدش به همراه داشت. واکنش فرامرز خودنگاه به تصویر جدید در این برنامه بسیار قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید:

تصویر جنجالی فرامرز خودنگاه داور مردان آهنین

صحبت های فرامرز خودنگاه در ویژه برنامه نوروزی

اولین صحبت‌های فرامرز خودنگاه، پس از بازخوردهای عکسی که آیدین خطایی از قهرمانان مردان آهنین، از خود و فرامرز خودنگاه، داور این مسابقات به اشتراک گذاشت گفت:

واقعاً امیدوارم مردم ایران همیشه سلامت باشندو چون وقتی دیدم که آیدین آن عکس را منتشر کرد، دیدم که مردم من را خیلی دوست دارند.

در ادامه می‌توانید حرف های فرامرز خودنگاه درباره عکس جدیدش را ببینید:

واکنش فرامرز خودنگاه به تصویر خود

فرامرز خودنگاه متولد ۱۳۴۵، وزنه‌بردار و بدنساز ایرانی است. او ورزش را با وزنه‌برداری شروع کرد اما به دلیل بیماری و پس از آن به بدنسازی و پاورلیفتینگ روی آورد. او به مدت دو سال سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ و یک سال و نیم سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ جانبازان بود.

او همچنین داور مسابقات مردان آهنین، وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ است. بعضی از ورزشکاران مانند محراب فاطمی و مجتبی ملکی، او را فاقد سابقه و افتخار ورزشی و همچنین فاقد کارت داوری بین‌المللی دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *