ببینید: جشن تولد ساده مریم مومن در شب اول محرم +[اعتراف مریم مومن در برنامه حامد آهنگی]

جشن تولد ساده مریم مومن ؛ مریم مومن بازیگر ایرانی جشن تولد خود را خیلی ساده برگزار کرد و این در یک عکس آن را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

مریم مومن بازیگر ایرانی دیروز جشن تولد خود را با یک کیک کوچک برگزار کرد. در ادامه مطلب با خبر جشن تولد مریم مومن همراه ما بمانید.

جشن تولد ساده مریم مومن

  • کیک تولد مریم مومن

به گزارش منابع خبری:

مریم مومن تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است. در ادامه می‌توانید عکس جشن تولد مریم مومن که دیروز آن را برگزار کرد، را مشاهده کنید:

جشن تولد ساده مریم مومن
جشن تولد ساده مریم مومن

اعتراف مریم مومن در برنامه حامد آهنگی

در بخشی از ویژه برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی، مریم مومن اعتراف کرد که زور گفتن را دوست داشته و به همین خاطر همه پسر‌های محله را در کودکی کتک زده است. او در این بخش گفت:

من تمامی پسرهای محل را می‌زدم و هر کسی از کوچه می‌خواست رد بشود باید زنگ خونه ما را می‌زد و بعد اجازه می‌گرفت.

حامد آهنگی نیز به شوخی برنامه را به مسعود صادقلو سپرد و خودش فرار کرد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی اعتراف کردن مریم مومن در زورگویی را ببینید:

زورگویی مریم مومن در کودکی

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری می‌باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در «بانوی عمارت» به شهرت رسید.

مریم مومن به‌عنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می‌گوید با افتخار تورک زبان هستم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *