شهاب حسینی به همراه پسرانش (محمد امین و امیرعلی)

به تازگی ویدیویی از شهاب حسینی به همراه پسرانش در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از پسران شهاب حسینی به همراه خودش در رسانه ها پخش شده که در فرش قرمز جشنواره گرفته شده است. گویا او یک فرزند جوان دارد که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت شهاب حسینی در مراسم اکران

لو رفتن گریم شهاب حسینی در گناه یک فرشته ؛ مراسم رونمایی از فیلم مقیمان ناکجا

شهاب حسینی به همراه پسرانش

کیلیپ حاشیه ساز از پسران شهاب حسینی

در این مراسم شهاب حسینی به همراه دو فرزندش شرکت داشتند. نکته جالب توجه در این مراسم حضور همزمان همسر سابق و فعلی شهاب حسینی در این افتتاحیه بود که در فضای مجازی باعث تعجب کاربران شد.

شهاب حسینی به همراه پسرانش
پسران شهاب حسینی به همراه خودش, ویدیویی از پسران شهاب حسینی, کیلیپ حاشیه ساز از پسران شهاب حسینی

پسران شهاب حسینی به همراه خودش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پسران شهاب حسینی را ببینید:

مراسم رونمایی از فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی با حضور عوامل فیلم و هنرمندان دوشنبه ۲۶ تیرماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

اظهارات شهاب حسینی درباره مردم ایران

سخنان شهاب حسینی درباره مردم ایران

امروز ویدیویی از شهاب حسینی در مصاحبه ای پخش شده که سر صدای بسیاری را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. شهاب حسینی دارای مدرک دیپلم انسانی و دانشجویی انصرافی دانشگاه تهران در رشته روانشناسی می باشد. کلاس های بازیگری را در طی سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ نزد مرحوم حمید سمندریان سپری کرده است.

شهاب حسینی به همراه پسرانش
سخنان شهاب حسینی درباره مردم ایران, حرف های جالب شهاب حسینی درباره مردم ایران, ویدیویی از سخنان شهاب حسینی درباره مردم ایران

حرف های جالب شهاب حسینی درباره مردم ایران

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان شهاب حسینی درباره مردم ایران را ببینید:

اولین حضور شهاب حسینی در مقابل قاب دوربین تلویزیونی، اجرای برنامه اکسیژن در سال ۱۳۷۷ بود، که در آن زمان کمتر کسی تصور می کرد که در حدود ۲۰ سال بعد، شهاب حسینی در عرصه بازیگری به چهره ای محبوب و مشهور تبدیل گردد و در صنعت سینما، جوایز معتبر بین المللی را از آن خود نماید. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ در تهران می باشد.

او فرزند بزرگ خانواده و دارای دو خواهر و یک بردار است. در مورد شهاب حسینی می توان گفت او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، همچنین مجری، گوینده و کارگردان است و سابقه تهیه کنندگی نیز دارد. وی با تشکیل گروه موسیقی هفت با همکاری برادرش، در چندین قطعه، حرفه خوانندگی را نیز تجربه کرده است.

کیلیپ حاشیه ساز از پسران شهاب حسینی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *