تغییر نام و بازیگری ریحانه پارسا در فیلم ترکی آخرین نگاه

به تازگی خبری در مورد تغییر نام و بازیگری ریحانه پارسا در فیلم ترکی در رسانه ها پخش شده که گویا سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

فیلم ترکی آخرین نگاه با نقش آفرینی ریحانه پارسا که ساخته کشور ترکیه می باشد سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است. گویا نام ریحانه  پارسا در ترکیه به اسم “دیوا پارسا” رسانه‌ای شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

 تتوی مرموز ریحانه پارسا

تصاویر نامشروع از ریحانه پارسا با لباس خواب

تغییر نام و بازیگری ریحانه پارسا در فیلم ترکی

این فیلم اولین بازیگری و حضور ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران و حواشی آن محسوب می‌ شود. بر اساس پوستر منتشر شده، او نام خود را به “دیوا پارسا” تغییر داده و حتی از پوستر این فیلم هم می‌توان متوجه شد که این فیلم دارای صحنه‌های نامتعارف و نامشروع خواهد بود؛ زیرا او مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته است.

تغییر نام و بازیگری ریحانه پارسا در فیلم ترکی
فیلم آخرین نگاه بازی بازیگری ریحانه پارسا

فیلم آخرین نگاه بازی بازیگری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در فیلم آخرین نگاه به همراه بازیگر محبوب ترکیه “عاریف ایسلاموئلو” جزء بازیگران اصلی این فیلم می‌باشند. از حضور نقش فرشته بهشتی، همان زن بدنساز راننده تاکسی اینترنتی که بگذریم، بازی ریحانه پارسا جنجالی‌ترین مورد گشت‌ارشاد ۳ است؛ بازیگری پرحاشیه که چند وقتی است از ایران مهاجرت کرده و در این چند وقت بیشتر با پست‌ها، عکس‌ها، شرح نوشت‌ها و ویدئوهای نامتعارف شناخته می‌ شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *