ویدئو: فیلم قدیمی ایرج طهماسب بر علیه رژیم پهلوی

پس از اینکه انتقادات شدیدی نسبت به ایرج طهماسب و برنامه مهمونی شکل گرفت، فیلم قدیمی ایرج طهماسب بر علیه رژیم پهلوی منتشر شد.

به تازگی، حرف های طهماسب بر علیه شاه و پهلوی در ویدیوی ایرج طهماسب علیه پهلوی منتشر شده که مربوط به سال‌های دور در تئاتری با هنرنمایی خودش و حمید جبلی است. این ویدیوی قدیمی ایرج طهماسب و رژیم پهلوی توانسته حواشی زیادی را در فضای مجازی برپا کند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ ایرج طهماسب به انتقادات در استوری اینستاگرام

فیلم قدیمی ایرج طهماسب بر علیه رژیم پهلوی

ایرج طهماسب، بازیگر و کارگردن باسابقه سینما و تلویزیون ایران است که در نظر اکثر مردم با مجموعه عروسکی کلاه قرمزی و اخیراً با برنامه‌ی مهمونی شناخته می‌شود، جدیداً با پخش فصل دوم برنامه مهمونی، سیل عظیمی از انتقادات را به سوی خودش روانه کرد و حالا انتشار ویدئویی که او در آن به انتقاد از رژیم پهلوی می‌پردازد، بار دیگر حواشی آفرید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی ایرج طهماسب علیه پهلوی را ببینید:

ویدیوی قدیمی ایرج طهماسب و رژیم پهلوی

ایرج طهماسب متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸، مجری، نویسنده، عروسک‌گردان، صداپیشه، کارگردان، شاعر، مدرس دانشگاه، فیلم‌نامه‌نویس و خالق شخصیت‌های عروسکی اهل ایران است.

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشته‌ی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خود را از دهه شصت به عنوان برنامه ساز و مجری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *