تریلر رسمی فیلم Evil Dead Rise منتشر شد !

فیلم Evil Dead Rise از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های ترسناک سال 2023 می‌باشد که بلاخره تریلر رسمی فیلم Evil Dead Rise منتشر شد.

فیلم Evil Dead Rise از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که دنباله‌ی نسخه‌های کلاسیک فیلم Evil Dead است و حالا تریلر رسمی Evil Dead Rise منتشر شد. پس از انتشار تریلر فیلم Evil Dead Rise ، در تریلر رسمی خیزش شیطان مرده ، از تاریخ انتشار تاریخ انتشار آن نیز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

نمرات اولیه فیلم ترسناک Evil Dead Rise منتشر شد !

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Evil Dead Rise

Evil Dead Rise، یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین است. این پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مردگان شیطانی است.

در این فیلم لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند در نقش دو خواهر جدا شده در حال تلاش برای زنده ماندن و نجات خانواده خود از دست موجودات اهریمنی هستند. مورگان دیویس، گابریل اکولز و نل فیشر در نقش های مکمل ظاهر می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی Evil Dead Rise را ببینید:

تریلر فیلم Evil Dead Rise

Evil Dead Rise در 15 مارچ 2023 در South by Southwest نمایش داده شد و قرار است در 21 آوریل در ایالات متحده توسط Warner Bros. Pictures اکران شود. فیلمبرداری اصلی فیلم در نیوزیلند در 6 ژوئن 2021، با حضور دیو گاربت به عنوان فیلمبردار آغاز شد.

گاربت قبلاً به عنوان فیلمبردار در چندین قسمت از Ash vs Evil Dead حضور داشته است. در 14 ژوئیه 2021، کرونین فاش کرد که فیلمبرداری به طور رسمی نیمه تمام شده است و فیلمبرداری به طور رسمی در 27 اکتبر 2021 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *