ویدیو: پشت صحنه منتشر شده از سریال یاغی

پشت صحنه منتشر شده از سریال یاغی به تازگی جنجال و سر و صدای زیادی به پا کرده و در ادامه می‌توانید پشت صحنه سریال یاغی را مشاهده کنید.

ویدئو تازه منتشر شده از سریال یاغی، علی شادمان در پشت صحنه یاغی را نشان می‌دهد و به دلیل ویدیو گریه واقعی علی شادمان، توجهات زیادی به آن جلب شده است. ویدیو پشت صحنه یاغی با پخش و به انتشار رسیدن توسط عوامل این سریال در فضای مجازی، احساسات کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ساخت فصل دوم سریال یاغی

پشت صحنه سریال یاغی

به گزارش ساناپرس، علی شادمان، بازیگر سریال یاغی در پشت صحنه این پروژه از ته دل اشک ریخت.

یاغی مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است.

در ادامه می‌توانید پشت صحنه سریال یاغی را ببینید:

ویدیو پشت صحنه یاغی

محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشت و فیلم‌نامه آن را پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و کارت با نگاهی به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش به نگارش درآورده‌اند. از بازیگران این مجموعه می‌توان به پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی و امیر جعفری اشاره کرد. این سریال در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نمایش درآمد و در ۳۱ شهریور متشکل از ۲۰ قسمت به پایان رسید. قسمت‌های اول این مجموعه با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد اما چند قسمت آخر مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *