ویدیو: روایت تلخ معین زد از زندگی هنری اش

اخیراً مصاحبه‌ای جدید از معین زد در فضای مجازی منتشر شده که در آن مصاحبه، او از روایت تلخ معین زد از زندگی هنری اش تعریف می‌کند.

در مصاحبه‌ای که به تازگی از معین زد پخش شده است، داستان زندگی هنری معین زد تعریف می‌شود که با عنوان روایت معین زد از زندگی اش در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرده است. داستان تلخ خوانندگی معین زد در ویدئویی که در ادامه گذاشتیم، خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ معین زد مال منی

دانلود آهنگ معین زد پدرخوانده

روایت تلخ معین زد از زندگی هنری اش

در مصاحبه‌ای که از معین زد منتشر شده، روایت تلخ معین زد از روزهای سخت زندگی‌اش بیان می‌شود. معین زندی، که به معین زد نیز معروف است، در گفتگو با تی وی پلاس گفت:

من فقط می‌خواستم خواننده بشم و مثل کسانی که در این راه بالا آمدند، پول و رابطه نداشتم. من به مدت سه سال در یک جایی کارگری کردم و پول سه سال کارگری‌ام را که دست صاحب‌کارم بود، یک البوم جمع کردم.

در ادامه می‌توانید فیلم داستان تلخ خوانندگی معین زد را ببینید:

داستان زندگی هنری معین زد

معین زندی متولد 8 آذر 1370 در همدان، خواننده و آهنگساز است. او از از کارگری به عرصه موسیقی رسید و آنچنان درخشید که در موسیقی تلفیقی پاپ و رپ تمامی نگاه‌ها رو به خود جلب کرد و حالا در موسیقی ایران می‌درخشد.

محسن زندی با نام هنری «معین زد» در شهر ری «شاه عبدالعظیم» در یک خانواده با شرایط سخت مالی به دنیا آمد، اما اصالت او به شهر تویسرکان همدان برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *