تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا [+عکس]

به تازگی، تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا منتشر شده است که بازخوردها و حواشی متنوعی را تحت عنوان پری دریایی شدن فرشته حسینی دریافت کرد.

به تازگی، عکس لب دریا فرشته حسینی تحت عنوان عکس کنار دریای فرشته حسینی در فضای رسانه منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. این عکس که فرشته حسینی لب دریا را نشان می‌دهد، تصویری جدید می‌باشد که او به انتشار گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

تصویر جنجالی فرشته حسینی با زیر شلواری

تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا

فرشته حسینی عکسی از خود را با تور عروس عجیبی بر لب ساحل به اشتراک گذاشته است و این تصویر در فضای رسانه در چند روز گذشته، بازتاب گسترده‌ای را برای او و هوادارانش داشت.

در ادامه می‌توانید عکس کنار دریای فرشته حسینی را ببینید:

تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا
پری دریایی شدن فرشته حسینی

فرشته حسینی لب دریا

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی در تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد.

حسینی در سال ۱۴۰۰ برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *