عکس : استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت

به تازگی عکسی از استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

گویا اخیرا پوشش نامشروع نفیسعه روشن در کنسرت طلیسچی سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. همچنین با انتشار تصویر نفیسه روشن با استایل خاص در کننسرت شایعات و حرف زیادی برای این بازیگر مطرح ایرانی ایجاد شده است. نفیسه روشن با استایل عجیب در کنسرت حواشی زیادی را برای خود در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه به این حواشی پایان خواهیم داد تا این شایعات و دروغ ها در مورد این بازیگر تکذیب شود.

بیشتر بخوانید:

استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور [+عکس]

نفیسه روشن مادر شد [+عکس]

استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت

نفیسه روشن این روزها در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد. همچنین به تازگی تصویری از او بخش شده که به عنوان نامشروع‌ترین عکس او شناخته می‌شود که این خود دروغی از سمت کاربران فضای مجازی است.

در ادامه می‌توانید تصویر نفیسه روشن با استایل خاص در کننسرت را ببینید:

استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت
نفیسه روشن با استایل عجیب در کنسرت

نفیسه روشن با استایل عجیب در کنسرت

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 می‌باشد که در شهر تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

او فرزند اول خانواده بوده و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن‌ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *