عکس : استایل عجیب بهاره رهنما با مانتو عروسکی

به تازگی تصویری از استایل عجیب بهاره رهنما با مانتو عروسکی در رسانه ها پخش شده که تیپ نامشروع او حواشی زیادی را برای او به همراه داشته است.

اخیرا تیپ عروسک نما بهاره رهنما مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. گویا تصاویری نیز پوشش نامشروع مانتو عروسکی بهاره رهنما در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است. امروزه عجیب ترین استایل بهاره رهنما مورد نظر کاربران فضای مجازی قرار میگیرد که جزء پربازدیدترین‌ها نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید از بهاره رهنما با آرایش غلیظ [+عکس]

عکس: عمل جراحی و پیرسینگ جدید بهاره رهنما را ببینید

استایل عجیب بهاره رهنما با مانتو عروسکی

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد.

در ادامه می‌توانید تصویری از تیپ عروسک نما بهاره رهنما را ببینید:

استایل عجیب بهاره رهنما با مانتو عروسکی
عجیب ترین استایل بهاره رهنما

عجیب ترین استایل بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا می‌باشد.

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی‌ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *