ببینید : تصویری جنجالی از تغییر چهره مریم کاویانی

به تازگی تصویری جنجالی از تغییر چهره مریم کاویانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای او در بر داشته است.

تغییر عجیب مریم کاویانی در چهره اش در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا تصاویری نیز از چهره جدید مریم کاویانی در رسانه های مجازی دست به دست شده که کاربران را متعجب کرده است. در ادامه می‌خواهیم عکسی جالب از چهره متفاوت مریم کاویانی را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

چهره پیر و شکسته مریم کاویانی ؛ زمین تا آسمون قیافش فرق میکنه [+عکس]

طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست ؛ از حاشیه تا خبرهای جدی !

تصویری جنجالی از تغییر چهره مریم کاویانی

مریم کاویانی در سال 1349 در اهواز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد. اولین کار وی یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت.

در ادامه می‌توانید عکسی جالب از چهره متفاوت مریم کاویانی را ببینید:

تصویری جنجالی از تغییر چهره مریم کاویانی
عکسی جالب از چهره متفاوت مریم کاویانی

تغییر عجیب مریم کاویانی در چهره اش

مریم کاویانی تاکنون دوبار ازدواج کرده است، حاصل ازدواج اول وی یک فرزند ۲۱ ساله به نام علی می باشد. پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده 4 نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال 1381 بازیگری را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *