ببینید: تصویر عجیب از پیری های محمود بصیری

به تازگی، تصویر عجیب از پیری های محمود بصیری در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای عجیبی را در اینستاگرام همراه داشته است.

به تازگی، عکس عجیب محمود بصیری منتشر شده که پیر شدن محمود بصیری را نشان می‌دهد. تصویر جنجالی پیری محمود بصیری حواشی زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

پیری تکان دهنده آناهیتا همتی

تصویر عجیب از پیری های محمود بصیری

محمود بصیری، یکی از بازیگران کم کار سینما و تلویزیون می‌باشد که به تازگی، عکسی پس از مدت‌ها از او به انتشار رسیده است. او در حالی این عکس را به انتشار گذاشت که چهره‌ی پیری را به خودش گرفته و به عجیب‌ترین شکل ممکن پیر شده است.

در ادامه می‌توانید عکس عجیب محمود بصیری را ببینید:

تصویر عجیب از پیری های محمود بصیری
تصویر جنجالی پیری محمود بصیری

پیر شدن محمود بصیری

محمود بصیری، متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۲۶ در استان کرمان انار، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۲۶ در شهرستان انار از توابع شهرستان رفسنجان و استان کرمان به دنیا آمد.

نخستین کار او در تئاتر، بازی در نمایش «ترن شیکاگو» در سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز بود. او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۲ با نفش کوتاهی در فیلم «زنها فرشته‌اند» به کارگردانی «اسماعیل پورسعید» آغاز کرد و سپس فعالیت هنری اش را به عنوان بدلکار در برخی فیلم‌های دیگر ادامه داد،

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *