از دست ندهید: سید بشیر حسینی و ویدئوی اسفند سکسی (مسائل جنسی ممنوع بود!)

توهین بشیر حسینی به فیلم برادران لیلا باعض شد تهیه کننده صدایش دربیاید. ویدئوی جنجالی توهین مجریان به فیلم برادران لیلا را از دست ندهید.

حتی اگر تمرکز فیلم بر روی مردان خانواده باشد، فیلمِ برادران لیلا در کل فیلمی با محوریتِ کاراکترِ لیلا با بازی خوبِ ترانه علیدوستی است. او با شور و اشتیاق بازی می‌کند. این بازیگر تجسم زنی است که با سنت‌های مندرس خانوادگی مبارزه می‌کند و تسلیم نمی‌شود.

اما برویم سر اصل مطلب اینکه انتقاد تهیه کننده «برادران لیلا» از حمله تند دو مجری تلویزیون به این فیلم چه بود؟! سید جواد پرئی و سید بشیر حسینی دربرنامه تلویزیونی «مضیف» به سعید روستایی، کارگردان فیلم «برادران لیلا» حمله کردند و ناسزا گفتند.

آنها بدترین اتهامات را به سعید روستایی زدند.

بیشتر ببینید:

رقص سید بشیر حسینی ؛ آیا این رقص سید بشیر حسینی در عصر جدید نمره قبولی میگرفت؟

 

ببینید: ویدئوی اسفند سکسی بشیر حسینی

ویدئوی لو رفته از توهین به فیلم برادران لیلا

بعد از پخش ویدیویی از صحبت‌های مجری و مهمان برنامه تلویزیونی «مضیف» در انتقاد از «برادران لیلا» و سعید روستایی، که در ادامه ویدئو توهین به برادران لیلا را خواهید دید، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «برادران لیلا» آنها را به عدم رعایت قانون و شرع متهم کرد و گفت:

متاسفانه حتی هیچ مسئول و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را دیدند و بعضا موضع هم گرفتند، اجازه نگرفتند و حق‌الناس به گردن آن‌هاست؛ بخصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدسی فعل حرام (توهین به فیلم برادران لیلا) انجام دادند، به قاچاقچیان فیلم کمک کرده و عدم رعایت قانون ‌و شرع را کردند و بدترین اتهامات را به کارگردان فیلم نسبت دادند. آن‌ها چطور به خود اجازه دادند این‌ چنین سخن بگویند که عملکرد خودشان بدتر از آن است که می‌گویند؛ خودتان می‌توانید با دیدین ویدئوی لو رفته از توهین به فیلم برادران لیلا قضاوت کنید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا ؛ عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا + نظر منتقدان بین‌المللی

فیلم توهیم مجریان به برادران لیلا را در ادامه ببینید:

  • بخش اول ویدئوی توهین مجریان به فیلم برادران لیلا
  • بخش دوم ویدئوی توهین مجری های تلویزیون به فیلم برادران لیلا

ماجرای فیلم برادران لیلا چیست که سید بشیر حسینی را در حدی عصبانی کرده که در برنامه‌ی زنده به سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا فحاشی کند؟ سید بشیر حسینی داور مسابقه‌ی عصر جدید در یک برنامه‌ی زنده که روی آنتن بود همراه با سید جواد پرعی مستقیما به سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا توهین و فحاشی کردند که این ماجرا خیلی در فضای مجازی بازتاب داشته و مورد انتقاد مردم قرار گرفته که چرا بشیر حسینی از گفتن حقیقت در این فیلم عصبانی شده ولی ما در این ویدیو بدور از انتقاد و طرفداری از کسی دلیل این فحاشی‌ها را برایتان کاامل شرح دادیم پس حتما این ویدیو رو تا آخر ببینید:

ویدئوی اسفند سکسی که در صفحه بشیر حسینی منتشر شده است را ببینید:

ویدئویی با تیتر مافیای زولبیا بامیه از سید بشیر حسینی ببینید:

 

در برنامه‌ای سید بشیر حسینی به مواردی اشاره می‌کند که در عصر جدید ممنوع بود:

مسائل جنسی، رقص، آلات موسیقی و حیوانات

اخبار بیشتر:

ترک گناه بشیر حسینی ؛ از تخصص رسانه‌ای تا حاشیه !


5 thoughts on “از دست ندهید: سید بشیر حسینی و ویدئوی اسفند سکسی (مسائل جنسی ممنوع بود!)

  1. چون که بدیه یک فیلم داغون رو گفتن باید الان بگردید ریز به ریز بدیاش رو پیدا کنید؟
    واقعا همچنین فیلم سخیفی در حد ایرانیا هست ؟ چی ازش جز بی ادبی و فحش و از همه بدتر چک زدن تو گوش پدر …. یاد میشه گرفت؟؟؟؟!!!
    آهای کسایی که همچنین فیلمایی میسازید بدونید مسئولیتتون صد برابره
    بابت این اشتباهاتون اگه همین الان توبیختون نکنن همین زودیااااا توبیخ میشید
    واقعا فکر کنید که هدفتون از ساختن چنین آثاری چیه؟ میخواید به هر قیمتی فیلمتون فروش بره یا یه کار درستی رو آموزش بدید به شیوه جدید
    فقط میتونم بگم خدا عاقبت همگیمون رو بخیر کنه
    که جامعه مون رو به …… داره میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *