ببینید : تصاویر جنجالی از تغییر چهره فقیه سلطانی

به تازگی تصاویر جنجالی از تغییر چهره فقیه سلطانی در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که سر صدای زیادی را از س.ی کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی خبری درمورد چهره دیدنی فقیه سلطانی در رسانه‌‎های داخلی دست به دست می‌‍شود. گویا عکسی از چهره جدید فقیه سلطانی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که کاربران را شوکه کرده است. همچنین عکس جدیدی از فقیه سلطانی سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

استوری فقیه سلطانی در مورد دماغ مهران رجبی

واکنش جنجالی فقیهه سلطانی به فروش اعضای بدن بچه 9 ماهه

تصاویر جنجالی از تغییر چهره فقیه سلطانی

فقیه سلطانی بازیگر قدیمی ایران است. فقیه سلطانی بعد از متاهل شدن و بچه دار شدنش بسیار کم کار شد. فقیه سلطانی اصالتا اهل همدان است و در دانشگاه رشته ادبیات نمایشی خوانده است.

در ادامه می‌توانید عکسی از چهره جدید فقیه سلطانی را ببینید:

تصاویر جنجالی از تغییر چهره فقیه سلطانی
چهره دیدنی فقیه سلطانی

چهره دیدنی فقیه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر ایرانی متولد 1353 در همدان است. او فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. او بازیگری را از سال 1371 زیر نظر گلاب آدینه آغاز نموده است. سلطانی بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم “روسری آبی” ساخته رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

فقیه سلطانی در یک خانواده پرجمعیت متولد شده است. او 7 خواهر و برادر دارد؛ سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است و یکی از خواهرهایش به نام فخری سلطانی نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. فخری سلطانی فعالیت بازیگری را در سال 1370 با نقش آفرینی در سریال امام علی به همراه خواهرش شروع کرد و کمی بعد به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای انتخاب شد. پدر فقیه سلطانی روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی دخترش داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *