ببینید : تصویری از سحر قریشی که تتلو را مجاب به طلاق کرد !

به تازگی خبری در مورد تصویری از سحر قریشی و مجاب شدن تتلو به طلاق او در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این دو سلبریت ایجاد کرده است.

یک سال قبل بود که سحر قریشی ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بعد مشخص شد که او در این کشور به امیر تتلو پیوسته است. پس از گذشت چند ماه نیز سحر قریشی تصاویری مبهم از خالکوبی های روی پوست اش منتشر کرد و جنجال تازه ای به راه انداخت.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی رقص سحر قریشی در یک مهمانی

افشاگری سحر قریشی از خالکوبی های صورتش

تصویری از سحر قریشی و مجاب شدن تتلو به طلاق او

برخی کاربران مدعی شدند که سحر قریشی تحت تاثیر و اجبار امیر تتلو این خالکوبی ها را پذیرفته است. او حالا ویدئویی از نمایی نزدیک منتشر کرده که خالکوبی های بزرگ و هولناکی را روی صورت اش به نمایش می گذارد. همان خالکوبی هایی که به اعتقاد کاربران امیر تتلو باعث و بانی ایجاد آن ها شد.

تصویری از سحر قریشی و مجاب شدن تتلو به طلاق او
طلاق دادن تتلو با دیدن عکس لو رفته سحر قریشی

طلاق دادن تتلو با دیدن عکس لو رفته سحر قریشی

تصویری وایرال شده از وی در کنار یک مرد را نشان می دهد، شایعه شده که وی به خاطر این مرد پولدار از تتلو جدا شده است! سحر قریشی متولد سال ۶۶ در تهران است. وی یک برادر به نام سپهر دارد که برخلاف وی عاشق فوتبال است تا بازیگری. سحر قریشی سابقه دو بار ازدواج را در زندگی شخصی خود دارد که هر دو به جدایی ختم شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *