واکنش مهدی باقربیگی به درگذشت کیومرث پوراحمد [+جزئیات]

به تازگی خبر غم انگیز درگشت کیومرث پوراحمد منتشر شد و در پی این اتفاق واکنش مهدی باقربیگی به درگذشت کیومرث پوراحمد را شاهد هستیم.

به گزارش نبض بازار، فوت کیومرث پوراحمد ، شوک بزرگی برای جامعه هنری بود و صحبت مهدی باقربیگی برای درگذشت کیومرث پوراحمد را شاهد هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش بازیگر مجید به درگذشت کیومرث پوراحمد را مشاهده نمایید. قبل از این شاهد واکنش رضا کیانیان بودیم.

واکنش مهدی باقربیگی به درگذشت کیومرث پوراحمد

مهدی باقربیگی بازیگر نقش مجید سریال قصه‌های مجید دقایقی پس از مطلع شدن از خبر درگذشت کیومرث پوراحمد گفت:

کیومرث پوراحمد به فرهنگ و سینما و تلویزیون خدمت کرد و مردم ما هنرمند بزرگی را از دست دادند. آقای پوراحمد آدم مسئولیت پذیری بود. در زمان ساخت قصه های مجید و حتی پس ازآن حواسش به من بود. با هم مدام در ارتباط بودیم و احوالپرسی می‌کردیم. او در زندگی به من مشاوره می داد. برای من مثل یک پدر بود و با همدیگر رابطه پدر و پسری داشتیم.

واکنش مهدی باقربیگی به درگذشت کیومرث پوراحمد
فوت کیومرث پوراحمد

واکنش بازیگر مجید به درگذشت کیومرث پوراحمد

باقربیگی افزود:

من ده دقیقه است که از درگذشت ایشان خبردار شدم. با خانواده شان تماس گرفتم و آنها این خبر را تایید کردند. الان اصلا نمی توانم حرف بزنم. هم اصفهانی‌ها و هم کل مردم کشور آدم بزرگی را از دست دادند. خانواده ایشان مثل خانواده خودم هستند. قصه‌های مجید یکی از سریال‌های خوب این کارگردان بود. مردم هنوز بعد از بیست و چند سال این سریال را به یاد می‌آورند. به این خاطر که داستانش با زندگی مردم هماهنگ بود و خیلی‌ها در خانه خودشان شخصیتی مثل مجید را داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *