فوری: کیومرث پوراحمد کارگردان مطرح سینما درگذشت

صبح امروز خبر ناگهانی و تاسف‌بار درگذشت کیومرث پوراحمد ، کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون به انتشار رسید.

مرگ کیومرث پوراحمد فاجعه‌ای تاسف‌بار در دنیا هنر و سینما کشور است. برخی منابع خبری علت فوت کیومرث پوراحمد را سکته قلبی و برخی خودکشی درج کردند. گویا و تا به اینجا شایعات در مورد خودکشی کیومرث پراحمد دروغی بیش نیستند.

بیشتر بخوانید:

کناره گیری کیومرث پوراحمد نویسنده و کارگردان ایرانی از جشنواره فیلم فجر

درگذشت کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز، 16 فروردین، در شهرک ساحلی بندرانزلی درگذشت. این خبر تلخ و دردناک توسط مهرانه ربی، همسر او، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تایید شده است. همچنین سیدعلی قائم‌مقامی، تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده است که این هنرمند برجسته در اثر سکته قلبی در سن 74 سالگی درگذشته است.

درگذشت کیومرث پوراحمد
فوت کیومرث پوراحمد

فوت کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ – ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده ایرانی بود. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما بود و فعالیت خود را با نقدنویسی به خصوص در ماهنامه فیلم آغاز کرد. فیلم سینمایی پرونده باز است آخرین ساخته پوراحمد بود که اسفندماه سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *