استوری جالب پردیس احمدیه درباره شب های قدر [+عکس]

روز گذشته، تصویری جالب در استوری پردیس احمدیه درباره شب های قدر منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، در خبری مبنی بر استوری پردیس احمدیه برای شب های قدر ، که تحت عنوان عکس پردیس احمدیه برای قدر در فضای مجازی به انتشار گذاشته شد، با تصویر شب های قدر در استوری پردیس احمدیه همراه بود.

این استوری که پردیس احمدیه در شب‌های قدر به انتشار گذاشت، توانست به خوبی علاقه‌ی خودش را به این شب‌ها نشان بدهد.

استوری پردیس احمدیه درباره شب های قدر

پردیس احمدیه، بازیگر سینما که این روز‌ها با سریال پوست شیر به محبوبیت زیادی رسیده است، به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، در یک استوری نوشت:

پُر خونِ زلفِ پریشونت بابا

او با انتشار این استوری در کنار یک جا نماز و مهر، دین خود را به این روزها نشان داد.

در ادامه می‌توانید استوری پردیس احمدیه برای شب های قدر را ببینید:

استوری  پردیس احمدیه درباره شب های قدر
تصویر شب های قدر در استوری پردیس احمدیه

عکس پردیس احمدیه برای قدر

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در تومان ۱۴۰۰ برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد.

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می‌باشد. پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی نوازندگی ساز ایرانی است. او در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم لا مینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

این بازیگر، در سال 1401 با سریال شبکه خانگی «نوبت لیلی» بسیار مورد توجه قرار گرفت سپس همین سال با حضور متفاوت در سریال پوست شیر به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *