عکس : سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ

به تازگی تصویری از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ در فضای مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر داشته است.

اخیرا تصویر جنجالی از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر نون خ در رسانه‌های داخلی پخش شده که شایعاتی را برای او داشته است. گویا خبر سیگاری شدن شیدا یوسفی در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه عکسی از کشیدن سیگار توسط شیدا یوسفی را مشاهده خواهید کرد.

سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ

شیدا یوسفی متولد 20 آذر 1365 در تهران ، بازیگر و منشی صحنه سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که فعالیت اش را از منشی گری پشت صحنه شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. سال 1385 در 20 سالگی زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد.

وی در مصاحبه ای گفته است:

“من واقعا از اول هم میدونستم این رشته و این فضا و این کار را دوست داشتم ولی بعضی وقت ها به پزشک شدن فکر می کنم. به خودم می‌گم من این همه درس خواندم برای کنکور و رتبه دو رقمی آوردم می‌توانستم مثلا پزشکی هم بخوانم.”

در ادامه می‌توانید تصویر جنجالی از سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر نون خ را ببینید:

سیگار کشیدن شیدا یوسفی بازیگر سریال نون خ
سیگاری شدن شیدا یوسفی

سیگاری شدن شیدا یوسفی

بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه به عنوان برنامه ریز اولین تجربه خود را با فیلم سه نفر روی یک خط به کارگردانی عبداله غیابی در سال 89 بدست آورد. اولین بار در سال 1388 وقتی 22 ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد ، او در این کار نیز دستیار کارگردان بود.

شیدا یوسفی کوچکترین فرزند خانواده می باشد و دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد او به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و پدرش را تنها مرد زندگی می‌داند. در عرصه تئاتر نیز بتازگی حضور جدی دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *