تصویر لورفته از الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

به تازگی، تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، عکس الناز شاکردوست مهمانی در فضای مجازی تحت عنوان مهمانی رفتن الناز شاکردوست منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است که در ادامه عکس مهمانی مختلط الناز شاکردوست را خواهید دید.

الناز شاکردوست، که به تازگی عکس و تصاویر زیادی از او به انتشار می‌رسد و پس از مدتی سکوت، دوباره بر عرصه‌ی هنر بازگشت، تصاویری از مهمانی او در فضای رسانه منتشر شد که به نظر می‌آید تصاویر قدیمی باشد.

تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

الناز شاکردوست، که از خبر درگذشت کیومرث پوراحمد شوکه شده بود، در پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. این بازیگر با انتشار سکانسی از فیلم سینمایی گل یخ، خطاب به این کارگردان نام آشنا نوشت:

پدر سینمایی‌ام امروز خود به زندگی‌اش پایان داد! همیشه گفته بود که دوست ندارد مرگ برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد. دوست داشت خودش سکانس پایانی زندگی‌اش را کارگردانی کند و کات.

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبهٔ ۱۱ وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

در ادامه می‌توانید عکس الناز شاکردوست مهمانی را ببینید:

تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط
تصویر الناز شاکردوست در مهمانی مختلط

عکس مهمانی مختلط الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. بر پایهٔ گزارش افکارنیوز در ۱۳۹۹، او «یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است.

او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد ۱۳۸۶ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک ۱۳۹۵ جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد ۱۳۹۷ و ابلق ۱۳۹۹ ساخته‌ی نرگس آبیار، به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *