ببینید: خوشحالی شاهرخ استخری از پسردار شدنش

خوشحالی شاهرخ استخری از پسردار شدنش در عکس جدید منتشر شده از خانواده‌اش به تازگی باعث شد توجهات زیادی به او جلب شود.

پسردار شدن شاهرخ استخری خبری‌است که با به دنیا آمدن فرزند شاهرخ استخری منتشر شده‌است. به دنیا آمدن فرزند شاهرخ استخری در استوری جدید همسرش از شادی این خانواده خبر می‌دهد.

خوشحالی شاهرخ استخری از پسردار شدنش

همسر شاهرخ استخری به تازگی استوری در فضای مجازی منتشر کرده و از به دنیا آمدن فرزندشان خبر داد.

در ادامه می‌توانید شاهرخ استخری در استوری جدیدش را ببینید:

خوشحالی شاهرخ استخری از پسردار شدنش
پسردار شدن شاهرخ استخری

پسردار شدن شاهرخ استخری

شاهرخ استخری، متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹، اهل ایران بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال‌های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده‌است. شاهرخ استخری اکنون یکی از چهره‌های شناخته شده تلویزیون و سینما می‌باشد. است. او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می‌باشد و او فرزند اول خانواده‌است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. او متاهل است و سپیده بزمی پور ازدواج کرده‌است. استخری در سال 83 تجربه کافی شاپ را داشته است. وی در حال حاضر یک فروشگاه طلا و زیور آلات به نام سنجاق دارد که در شهرهای تهران و مشهد شعبه دارد. او بعد از تولد فرزندش تصمیم قطعی برای شغل دوم گرفت؛ زیرا نظرش بر این بود که با کار بازیگری نمی‌تواند آینده فرزندش را تضمین کند.

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب‌ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره‌ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی به طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از پریدخت گرفته تا مثل هیچ کس و سپس ماه عسل و نقطه‌ی عطف همه‌ی فعالیت‌هایش که سریال دل نوازان است و بعد از آن فاصله‌ها جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت. استخری در سریال دل نوازان ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله‌ها، نقش سعید را بازی کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *