همنواز

جزئیات تکمیلی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد !

روز گذشته، خبری کامل از جزئیات تکمیلی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد که بازخوردهای متنوعی را با خودش در فضای رسانه به همراه داشت.

پس از اینکه اخباری مبنی بر کیوان ساکت و انتشار کتاب جدیدش به انتشار رسید، انتشار رمان کیوان ساکت بازخوردهای زیادی را به همراه داشت. پس از انتشار این خبر، جزئیات کتاب کیوان ساکت را به شما خواهیم گفت.

جزئیات تکمیلی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد !

روز گذشته، در طی کنسرتی که کیوان ساکت برگزار کرد، تازه‌ترین کتاب آموزشی کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار و سه تار با عنوان خوشه چین تاک همسایه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار درباره‌ی انتشار این کتاب گفت:

جزئیات کتاب کیوان ساکت و کتاب جدیدم با عنوان خوشه چین تاک همسایه شامل ۲۳ آهنگ غربی از دوره باروک تا دوره رمانتیک، توسط انتشارات واریژان منتشر شد.

این آثار ساخته بزرگان موسیقی غرب مانند موتزارت، باخ، ویوالدی، شوپن، پاگانینی است. این آثار در طول این سال ها با همراهی تار و ارکستر یا پیانو اجرا شده و به صورت آلبوم نیز ارائه شده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از کیوان ساکت را ببینید:

جزئیات تکمیلی کتاب جدید کیوان ساکت
انتشار رمان کیوان ساکت

جزئیات کتاب کیوان ساکت

وی در اطلاعات جدیدی که از این کتاب منتشر کرد ادامه داد:

مدتی پیش تصمیم گرفتم نت این آهنگ‌ها را در اختیار علاقمندان قرار دهم. از این رو نت این آثار را هم برای ساز پیانو و هم برای ساز تار در این دفتر نوشتیم و هنرجویان و علاقمندان هر ۲ ساز می‌توانند از آن بهره ببرند. این کتاب برای هنرجویان دوره عالی تار و سه تار است و نوازندگان عود هم می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

کیوان ساکت، در ۱۴ تیرماه ۱۳۴۰ در خانواده‌ای فرهنگی در مشهد چشم به جهان گشود. وی از کودکی با تشویق مادر و پدر خویش به موسیقی و نقاشی پرداخت، در نقاشی شاگرد اساتیدی همچون اُستاد صادق‌پور، در طرّاحی، استاد پیراسته، در رنگ و روغن و آبرنگ نیز شاگرد استاد دوّلّو بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *