خودنمایی جنجالی سحر قریشی با ماشین لوکس [+ویدیو]

ویدیو خودنمایی سحر قریشی با ماشین لوکس با انتشار در فضای مجازی از حواشی و بازخوردهای بسیار زیادی برخوردار شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

سحر قریشی این روزها در دبی مشغول به پا کردن سر و صدای زیادی‌است و اخیرا ویدیو سحر قریشی در ماشین لوکس وایرال شد. ویدیو سحر قریشی با آهنگ آرمین 2AFM در خودرو لاکچری سحر قریشی که به تازگی منتشر شده جنجال به پا کرده و حواشی زیادی به همراه خود داشته‌است.

خودنمایی سحر قریشی با ماشین لوکس

سحر قریشی بازیگر ایرانی‌است. بخش عظیمی از شهرت او حاصل نقش‌آفرینی در سریال دلنوازان که از صدا و سیما پخش شد و قسمتی هم از زندگی روزمره و ارتباطش با امیر تتلو است. این بازیگر پر حاشیه اخیرا در دبی است و به تازگی ویدیویی از او به انتشار رسیده که با آهنگی از آرمین 2AFM در ماشینی باکلاس و لاکچری رانندگی می‌کند. این ویدیو جنجالی با بازخوردهای متفاوتی در شبکه‌های مجازی روبه‌رو شده‌است.

در ادامه می‌توانید سحر قریشی در ماشین لوکس را ببینید:

خودرو لاکچری سحر قریشی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی که از بازیگران پر حاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد. قریشی توانست با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه‌ای را در میان مخاطبان به دست آورد. او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد. او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد. سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تایید کردند که بعدها این رابطه به جدایی انجامید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *