ویدیو: ویدیوی پیانو زدن معلم قائم شهری

به تازگی، ویدیوی پیانو زدن معلم قائم شهری در فضای مجازی به انتشار رسیده که توانسته بار دیگر خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

پس از تحویل سال نو، ویدیوی جدید معلم قائم شهری تحت عنوان فیلم پیانو نواختن معلم شعروف شمالی در فضای مجازی و شبکه‌ی اجتماعی این فرد منتشر شد که شامل کلیپ جدید پیانو زدن صدف صفرزاده است.

ویدیوی پیانو زدن معلم قائم شهری

اخیراً ویدئویی جالب از پیانو زدن معلم معروف قائم شهری توجه کاربران شبکه های مجازی را جلب کرد. او در این ویدئویی که از خودش منتشر کرده است، گفت:

کلیپ جدید پیانو زدن صدف صفرزاده در اولین نواختن پیانوی سال جدید تقدیم به شما.

صدف صفر زاده، معلم قائمشهری محبوب چند ماه گذشته است که اخیراً تحت تأثیر حواشی زیادی قرار گرفت و پس از آن ویدئو، تبدیل به یک سلبریتی شد که در اینستاگرام فالوورهای زیادی را نیز جذب کرده است.

معلم معروف قائمشهری این بار ویدئویی از پیانو زدنش را در صفحه اینستاگرامش قرار داد و نوشت:

موسیقی روش خداوند است تا حرف های زیبا و شاعرانه اش را به قلب

در ادامه می‌توانید فیلم پیانو نواختن معلم شعروف شمالی را ببینید:

ویدیوی جدید معلم قائم شهری

صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ماه ۱۳۷۲ قائمشهر است. او فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

چندی پیش، صدف صفرزاده صدف صفرزاده، معلمی قائمشهری، دابسمشی را با کودکان مدرسه گرفت و سروصدای زیادی را در فضای مجازی به انتشار رساند.

ویدئوی دابسمش صدف صفرزاده که سروصدای زیادی برپا کرد

پس از این دابسمش، این معلم با واکنش تند آموزش و پرورش روبرو شد و پس از اخراج موقت از مدرسه، با پخش ویدئویی مبنی بر عذرخواهی معلم قائمشهری از والدین کودکان، به سر کار بازگشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *