ببینید : تصویر از همسر نصرالله رادش بازیگر و کمدین ایرانی

به تازگی اخباری در مورد تصویر از همسر نصرالله رادش در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. همچنین حواشی زیادی را نیز برای او ساخته اند.

اخیرا تصویری از نصرالله رادش به همراه همسرش در رسانه‌های مجازی پخش شده که باعث ایجاد حواشی بسیاری برای این بازیگر معروف شده است. گویا عکس عجیب از همسر نصرالله رادش از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در ادامه جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش خواهید دید.

تصویر از همسر نصرالله رادش

نصرالله رادش بچه آبادان است و از بازیگر طنز سینما و تلویزیون است. نصرالله رادش تا کنون دوبار ازدواج کرده است و از ازدواج اول خود یه پسر به نام پرهام دارد. نصرالله رادش اولین بار سال‌ها پیش ازدواج کرد این زندگی هشت سال بعد به جدایی ختم شد. نصرالله رادش اخیرا با انتشار عکس همسر دوم خو دخبر از ازدواج دومش را رسانه ها منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از نصرالله رادش به همراه همسرش را ببینید:

تصویر از همسر نصرالله رادش
جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش

جنجالی ترین تصویر از همسر نصرالله رادش

نصرالله رادش در شهر آبادان بعنوان فرزند آخر خانواده به دنیا آمده است، پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند و پنج خواهر و یک برادر دارد. تا 14 سالگی در آبادان زندگی می‌کردند؛ اما دو سال بعد از شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد.

در سال 1368 وقتی 23 ساله بود یک دوره دو ساله بازیگری تئاتر را تا سال 1370 در فرهنگسرای نیاوران گذراند و در در دانشگاه فوق دیپلم تئاتر گرفت.در سال 1372 وقتی 27 ساله بود با مجموعه “پرواز 57” به کارگردانی مهران مدیری جلوی دوربین رفت و یک سال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید.

ماجرای ورودش به مجموعه پرواز 57 از یک فیلم جشن فارغ التحصیلی در فرهنگسرای نیاوران شروع شد که مهران مدیری بعد از دیدن آن از وی دعوت به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *