ببینید: استایل جدید نفیسه روشن کولاک کرد! +[تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی]

عکسی از استایل جدید نفیسه روشن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را در بین کاربران داشته است.

نفیسه روشن بازیگر خوب ایرانی عکسی از استایل جدید خود رونمایی کرد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید نفیسه روشن همراه ما بمانید.

استایل جدید نفیسه روشن

تیپ جدید نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

نفیسه روشن بازیگر خوب و توانمند ایرانی به تازگی عکسی جدید از تیپ و استایل خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نفیسه روشن را مشاهده کنید:

استایل جدید نفیسه روشن
استایل جدید نفیسه روشن

بیشتر بخوانید:

ببینید: عکس زیرخاکی نفیسه روشن که‌ تا الان ندیده اید! +[رفاقت عجیب نفیسه روشن و ملیکا شریفی نیا]

ویدیو : ناراحتی نفیسه روشن از دسته های عزاداری امام حسین +[استایل منحصر به فرد نفیسه روشن]

تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

عکس نفیسه روشن با بهنام بانی

هر روز یک حاشیه از خانم نفیسه روشن به گوش می‌خورد. از ازدواج و طلاقش گرفته تا استایل‌های جنجالی این بازیگر همگی باعث جلب توجه کاربران مجازی شده است.

نفیسه روشن در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران متولد شده است. وی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.​ نفیسه روشن مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است.

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما خبر از ازدواج جدیدش داد ،گویا این اتفاق در سفر اخیر خانم نفیسه روشن به کربلا اتفاق افتادهاست.

با وجود استوری های متفاوتی که خانم نفیسه روشن در صفحه اینستاگرامش می‌گذارد یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که ماجرای طلاق او از همسر اول و ازدواج مجددش خیلی جنجالی شده است.

او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و خود او می گوید:

د‌‌‌ر آن د‌‌‌وران عضو گروه تئاتر بود‌‌‌م و د‌‌‌ر مد‌‌‌رسه و کلاس‌ های کانون پرورش فکری تئاتر بازی می‌ کرد‌‌‌م که از آنجا این علاقه کودکی ام بیشتر و بیشتر شد. حواشی راجع به نفیسه روشن تمامی ندارد.

تصاویر نفیسه روشن همراه بهنام بانی:

تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

نفیسه روشن و بهنام بانی در کنسرت

نفیسه روشن از بازیگران پر کار تا چند سال اخیر بود که حالا دیگر او را در سینما و تلویزیون حضور ندارد و به همین دلیل این خانم بازیگر حاشیه ساز  در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام فعالیت دارد.

استارت کار او با  بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 زده شد. تحصیل او در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری نفیسه روشن در این سالها بوده است.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن در ماه مهر و برای اربعین به کربلا به غیر از  مصاحبه های ریاکارانه و دروغین او در راه برگشت به گفته خود عاشق می شود و برای بار دوم ازدواج می کند اما هیچ وقت همسرش رو نشون نمیده و فقط بعضی وقتا قسمتی از بدن شوهر جدیدشو مثل بازویی، دستی، گلی چیزی رونمایی میکنه.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استایل جدید نفیسه روشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *