ویدیو : ناراحتی نفیسه روشن از دسته های عزاداری امام حسین +[استایل منحصر به فرد نفیسه روشن]

امروز ویدیویی از ناراحتی نفیسه روشن از دسته های عزاداری امام حسین در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

به تازگی ویدیویی از اظهارات نفیسه روشن از دسته های عزاداری مردم در رسانه های مجازی منتشر شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

ناراحتی نفیسه روشن از دسته های عزاداری امام حسین

واکنش تند نفیسه روشن از دسته های عزاداری مردم

جدیدا استوری از نفیسه روشن در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است. نفیسه روشن بازیگر پرحاشیه ایرانی است. نفیسه روشن اردیبهشت ماهی است. پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش است. نفیسه روشن یک برادر دارد که او هم نیز مهندس پرواز است. همسر سابق نفیسه روشن نیز خلبان بوده است.

در ادامه می‌توانید اظهارات نفیسه روشن از دسته های عزاداری مردم را ببینید:

استایل منحصر به فرد نفیسه روشن

استایل خاص نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

 نفیسه روشن متولد اردیبهشت ماه است و اکنون 41 سال دارد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نفیسه روشن را مشاهده کنید:

استایل منحصر به فرد نفیسه روشن
استایل منحصر به فرد نفیسه روشن

حیوان خانگی عجیب نفیسه روشن

به تازگی عکسی از حیوان خانگی عجیب نفیسه روشن در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر محبوب ایجاد کرده است. اخیرا تصویری از حیوان خانگی ترسناک نفیسه روشن در اینستاگرام پخش شده است. گویا تصویری از حیوان ترسناک نفیسه روشن بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرد.

حیوان خزنده نفیسه روشن

نفیسه روشن بسیار حیوان دوست است و سلفی های زیادی در طبیعت و در کنار حیوانات دارد. عکس جدیدی از نفیسه روشن بازیگر جنجالی و کم کار این روزها منتشر شده است. صفحه شخصی بازیگران البته این روزها خالی از پست جدید است. در این تصویر نفیسه روشن با چهره‌ای برنزه و مدل موی جدید دیده می‌شود. او پیشتر در شبکه های اجتماعی بسیار فعال بود.

حیوان خانگی عجیب نفیسه روشن
حیوان خزنده نفیسه روشن

حیوان خانگی ترسناک نفیسه روشن

در ادامه می‌توانید تصویری از حیوان ترسناک نفیسه روشن را ببینید:

حیوان خانگی عجیب نفیسه روشن
حیوان خانگی ترسناک نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما خبر از ازدواج جدیدش داد ،گویا این اتفاق در سفر اخیر خانم نفیسه روشن به کربلا اتفاق افتاده است. با توجه به استوری های خانم نفیسه روشن در صفحه اینستاگرامش، خانم نفیسه روشن یکی ار پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که ماجرای طلاق و ازدواج مجددش خیلی خبرساز شده است. نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است.

نفیسه روشن بعد از جدایی جنجال برانگیزش که حواشی زیادی در بر داشت اخیرا خبر از سفرش به کربلا داد و بعد از آن ازدواج مجددش را علنی کرد اما تا به حال عکسی از همسر جدیدش نشان نداده و این شک کاربران را برانگیخته که شاید نفیسه روشن بازهم با همسر اولش ازدواج کرده است. دیروز نفیسه روشن عکسی را با سایه همسرش استوری کرده است.

واکنش تند نفیسه روشن از دسته های عزاداری مردم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *