کنسرت زیرزمینی چرسی خواننده رپ جنجالی شد ! [+عکس]

چرسی خواننده ایرانی‌است که با انتشار آهنگ‌های مختلف معروف و مطرح شد و اخیرا عکس‌های کنسرت زیرزمینی چرسی که در تهران برگزار شد، به انتشار رسید.

در تصاویری که هواداران چرسی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، برای اولین بار کنسرت و اجرای چرسی در تهران برگزار شد. همچنین در ویدیو منتشر شده از کنسرت خواننده رپ چرسی با جنجال کنسرت چرسی مواجه هستیم که هیاهو بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورده است.

کنسرت زیرزمینی چرسی

چرسی، خواننده رپ، به تازگی و برای اولین بار در تهران کنسرت زیرزمینی و با فروش بلیط داشته که بعد از اجرای شش آهنگ توسط ماموران به اتمام رسید و ماموران مردم را به بیرون هدایت کردند. همچنین فیلمبرداری در داخل سالن ممنوع بوده اما در ادامه این شب هواداران و طرفداران او در خارج از فضای کنسرت با خواندن قطعه ماشالله و رقصیدن مشغول به پا کردن جنجال بودند.

در ادامه می‌توانید کنسرت خواننده رپ چرسی را ببینید:

کنسرت زیرزمینی چرسی
جنجال کنسرت چرسی
کنسرت زیرزمینی چرسی
جنجال کنسرت چرسی

کنسرت خواننده رپ چرسی

چرسی یکی از افرادی‌است که در زمینه خوانندگی فعالیت می کند و تا کنون آهنگ‌های متعددی را ضبط و منتشر کرده‌است. این خواننده تا کنون آهنگ‌های مختلفی را در سبکی که در آن فعالیت می‌کند منتشر کرده و برخی از این آهنگ‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. این خواننده که در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت می کند 24 ساله می‌باشد. از جمله آهنگ‌های متعددی که این خواننده منتشر کرده‌است می‌توان به آهنگ خمار خمار که به لهجه افغانی می باشد و هم چنین آهنگ‌های بلوچی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *