ببینید: تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان

پس از رسیدن ماه مبارک رمضان و زندگی جورجینا رودریگز در یک کشور مسلمان نشین، تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان را همراه داشتیم.

پس از آغاز ماه رمضان، تبریک ماه رمضان جورجینا در فضای مجازی، تحت عنوان تبریک گفتن جورجینا رودریگز برای ماه رمضان حواشی زیادی را به همراه داشت و رمضان مبارک گفتن جورجینا بسیار شیرین به‌نظر رسید.

تبریک متفاوت جورجینا برای ماه رمضان

به تازگی، ویدئویی از یک ویدیو تبلیغ ادکلن که توسط جورجینا نامزد رونالدو انجام شده است. جورجینا، همسر رونالدو، در ابتدا تبلیغ این ادکلن گفت:

رمضان مبارک!

جورجینا رودریگس، مدل اسپانیایی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، گفت که از زندگی در عربستان سعودی احساس امنیت می‌کند. ۱۱ هفته از زمانی که کریستیانو رونالدو وارد تیم النصر شده می‌گذرد و فوق‌ستاره پرتغالی به همراه جورجینا و فرزندانش به ریاض نقل مکان کرد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تبریک ماه رمضان جورجینا را ببینید:

 

 

تبریک گفتن جورجینا رودریگز برای ماه رمضان

جورجینا رودریگز هرناندز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند.

زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند. او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال ۲۰۱۶ با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر ۲۰۱۷، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *