تتوی مرموز سحر قریشی روی صورتش [+ویدیو]

تتوی مرموز سحر قریشی روی صورتش بسیار جنجالی شده است. حواشی را راجع به تتوهای مرموز سحر قریشی ادامه دارد. برای تماشای تصاویر همراه ما باشید.

تتوی جنجالی صورت سحر قریشی بسیار بحث برانگیز شده است. سحر قریشی روی صورتش تتو زد که تصاویرش بسیار وایرال شده است. تتوی سحر قریشی روی گونه اش باعث شد تا کاربران به این بازیگر پرحاشیه توجه نشان دهند.

تصویر تتوی عجیب سحر قریشی روی صورتش باعث شده است که برخی کاربران فضای مجازی کنجاو باشند که آیا تتو های او موقتی است یا دائمی.

تتوی مرموز سحر قریشی روی صورتش

سحر قریشی صورتشو خالکوبی کرد

بعد از چندین هفته انتقاد و دعوای امیر تتلو از سحر قریشی و حرفهای او درباره ی جدایی اش از سحر قریشی، وی بالاخره تصاویر مشترک خود با امیر تتلو را از پیج اینستاگرامش پاک کرد.

عکس‌هایی از سحر قریشی با تتوی روی صورتش در فضای مجازی پخش شده است که باعث تعجب علاقه مندان و طرفداران او شد. بازیگر خانمی که چندین سال در در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت بازیگری داشته و این روزهای اخیر از کار حرفه‌ای خودش دور شده است.

جنجال و بگو مگوهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد تند و زشت امیر تتلو در کانال یوتیوبش از بعضی رفتارهای اهانت آمیز سحر قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول شروع شد.

سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از تتوی صورت خود در پیجش شیر کرد و گفت:

بله بله میدونم تتوهام کامل نیست خط خطیه لاین تتوعه کامل نشده ولی دلم تنگ شد گفتم یه عکسی بذارم. تتوی مرموز سحر قریشی بسیار جنجالی است.

ویدیو تتوی جنجالی سحر قریشی:

خالکوبی صورت سحر قریشی

با پخش تصاویر جدید سحر قریشی این موضوع معلوم شد که تتوی روی صورت او موقتی بوده است به دلیل اینکه در تصاویر جدید سحر قریشی دیگر خبری از تتو نیست و ظاهرا فقط در زمانی که با امیر تتلو وارد رابطه شده بود این تاتو بر روی صورتش زده بود.

اما در روزهای اخیر که تتوی دیگری بر روی صورت او زده شده که هنوز معلوم نیست آن هم موقتی است یا دائمی، اما معلوم است که تتو های روی دست او تتوی دائمی است.

خانم سحر قریشی از بازیگران معروف سینما تلویزیون می باشد با فیلم سینمایی لج و لجبازی وارد عرصه بازیگری شد در سال ۱۳۸۸ اولین کار خود را به صورت حرفه‌ای شروع کرد.

سحر قریشی تتوند زدن ها را در ترکیه و در خانه امیر تتلو شروع کرد. اما هیچکس خبر نداشت قرار است چه اندازه روی بدنش تتو بزند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *