شایعه عروسی رابعه اسکویی چیست ؟ [+عکس]

پس از انتشار عکسی در فضای مجازی و فضای رسانه از رابعه اسکویی ، شایعه عروسی رابعه اسکویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که حواشی زیادی داشت.

در عکسی جدید از رابعه اسکویی که در فضای رسانه منتشر شده، شایعات عروسی کردن رابعه اسکویی را می‌بینیم که با اخباری تحت عنوان عروس شدن رابعه اسکویی به این شایعه دامن زده شده است.

شابعه رابعه اسکویی در لباس عروسی یکی از اتفاقاتی بود که در فضای مجازی ریشه دواند و بر اساس یک عکس قدیمی که مربوط به یک فیلم از رابعه اسکویی می‌باشد، آغاز شد.

شایعه عروسی رابعه اسکویی

اخیراً عکسی جالب و دیدنی از رابعه اسکویی بازیگر ایرانی که سال‌ها پیش به شبکه ماهواره‌ای جم پیوست و دوباره به ایران بازگشت در لباس عروس منتشر شد که برخی از رسانه‌ها، شایعه عروسی کردن او را پخش کردند.

واقعیت این عکس، بسیار قدیمی است و مربوط به فیلمی نامشخص می‌باشد که او پیش از اینکه از ایران برود این فیلم را بازی کرده است.

شابعه رابعه اسکویی در لباس عروسی

در ادامه می‌توانید عکس عروس شدن رابعه اسکویی را ببینید:

شایعه عروسی رابعه اسکویی
شایعات عروسی کردن رابعه اسکویی

رابعه اسکویی متولد ۱ مهر ۱۳۴۵ هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است. او دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است. او مدتی در شبکه جم تی‌وی فعالیت داشت. نام همسر او علی مذنب زاده است.

در ۱۳ دی ۱۳۹۴ و به دنبال آن که چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی در یک فیلم ویدئویی منتشر گردید. اسکویی نوروز ۱۳۹۵ در گفتگویی با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی از انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

رابعه اسکویی پس از دو سال حضور در خارج از کشور و فعالیت در شبکه جم تی‌وی ابراز پشیمانی کرد و در ۴ بهمن ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی کرد. وی مورد استقبال گسترده بازیگران قرار گرفت و در اولین مصاحبه‌اش هدف اصلی مهاجرت به خارج از کشور را توجه نکردن بعضی‌ها به هنرمندان در داخل کشور و تصمیم‌گیری شخصی خودش و همچنین هدف از بازگشت به ایران را بیماری و علاقه به وطن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *