اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا + [عکس لو رفته]

به تازگی اخبار و تصاویری جدید از اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا در فضای مجازی لو رفته که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشت.

در اخبار جدیدی که از اقدام شهاب حسینی در کشور آمریکا به انتشار رسیده است، حرکت عجیب شهاب حسینی را تحت عنوان حرکت شهاب حسینی در خارج از کشور در قالب تصاویر و صحبت‌های مختلف، در رسانه‌های مختلف می‌بینیم.

اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا

در برخی از شنیده‌ها، که صبح امروز منتشر شده، حاکی از این است که چند روز پیش، گفتگویی ویژه بین شهاب حسینی بازیگر مشهور و بهروز وثوقی، هنرمند پیشکسوت سینمای قبل از انقلاب، انجام شده که اجازه انتشار برای آن وجود ندارد.

در طی شایعات زیادی که در چند روز اخیر توسط برخی از رسانه‌ها منتشر شده است و بنا بر صحبت‌های بهمن بابازاده، خبرنگار نزدیک حوزه موسیقی، گفت و گویی که شهاب حسینی با بهروز وثوقی در آمریکا انجام دادند، مجوز انتشار برای آن ندارد.

بهمن بابازاده درباره ملاقات شهاب حسینی و بهروز وثوقی در توئیتر نوشت:

اقدام شهاب حسینی در کشور آمریکا و گفتگوی ویژه و جذاب سه ساعته شهاب حسینی و بهروز وثوقی در آمریکا ضبط شده ولی به دلایل نامشخص هیچ یک از پلتفرم‌های داخلی حاضر به انتشار آن نیستند.

حسینی تصمیم گرفته این گفتگوی جنجالی را در یوتیوب نشر دهد. صحبت درباره فردین، سینمای امروز ایران و…، از سرفصل های این گفتگوی ویدئویی است.

در ادامه می‌توانید تصویر بهروز وثوق و شهاب حسینی را ببینید:

اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا
حرکت شهاب حسینی در خارج از کشور

حرکت عجیب شهاب حسینی

خلیل وثوقی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ با نام هنری بهروز وثوقی، بازیگر اهل ایران است. او قبل از بازیگری در سینما، کارمند اداره‌ی مالیات و بعد دوبلور و گوینده رادیو تلویزیون بود. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار بازیگری مشغول‌اند. نقش‌های برجسته‌اش شامل فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر ۱۳۴۸، رضا موتوری ۱۳۴۹، داش آکل ۱۳۵۰، خاک ۱۳۵۲ و گوزن‌ها ۱۳۵۳ می‌شود.

بهروز وثوقی دارای سه برادر با نام‌های فیروز، چنگیز و شهراد است که همگی در ایران زندگی می‌کنند. او دو بار ازدواج کرده است. اولین بار با گوگوش خواننده ایرانی بین سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۵ بود و بار دوم با کتایون امجدی در سال ۱۳۵۶ ازدواج کرد. او دارای دو فرزند به نام‌های مهشید و ماهان است که هردوی آن‌ها را از همسر دوم خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *