موزیک ویدئوی دیده نشده: تهدید شدن دوست دختر پیکه توسط شکیرا + [فیلم]

در موزیک ویدیوی جدید شکیرا که منتشر شده است، تهدید شدن دوست دختر پیکه توسط شکیرا کاملا مشهود است! در ادامه همراه ما و فیلم تهدید دوست دختر پیکه بمانید.

شکیرا توسط پدر پیکه به مرگ تهدید شد! بعد از این تهدید وی در فضای مجازی اعلام کرد که برای همیشه بارسلونا رو ترک می‌کنم. برای اطلاع از جزئیات تهدید شدن شکیرا توسط پدر پیکه با ما در ادامه همراه بمانید.

کنایه سنگین شکیرا به پیکه

آنطور که از متن ترانه پیداست، بحث و کشمکشی بین شکیرا و مشوق جدید پیکه به وجود آمده و شکیرا از این وضع ناراضی است.

دانلود آهنگ TQG از شکیرا

جنجال خیانت دوست دختر پیکه با مربی فوتبالش [+موزیک ویدیو جدید شکیرا]

کنایه سنگین شکیرا به پیکه
کنایه شکیرا به پیکه

به گفته روبرتو آنتولین، روزنامه‌نگار اسپانیایی، مهربانی کلارا چیا به حدی بود که وقتی شکیرا فهمید که او عامل طلاق آنها بوده است، بسیار متاثر شد. همین موضوع او را بسیار آزار می‌دهد، زیرا از قبل او را می‌شناخت و او را «مگس مرده کوچولو» می‌نامید. آنتولین این جملات را گفت و تاکید کرد که:

تمایل کلارا برای خوب بودن با همه آدم‌ها به حدی بود که شکیرا هم اوایل او را دوست داشت.

موزیک ویدیوی جدید شکیرا که در آن با پیکه به ایجاد دیالوگ پرداخته را ببینید:

شکیرا که بعد از خیانت پیکه، کنایه های سنگینی به او زده بود، موزیک ویدیویی جدیدی از خود منتشر کرده است. در این موزیک ویدیو شکیرا می‌گوید:

عشقم چه خبر؟ مگه عاشقم نبودی؟/ چرا دنبالم میگردی؟ میدونی که من یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنم/ به عشق جدیدت بگو/ من برا مردا رقابت نمیکنم/ بگو که این کشمکش رو تمومش کنه/ بگو من حداقل وقتی خوب بودی داشتمت

دانلود آهنگ TQG از شکیرا

پس از انتشار آهنگ پر طعنه شکیرا که در آن به همسر سابقش، نامزد جدید او و حتی مادر شوهر سابقش اشاره می‌کرد، گفته می‌شد که شکیرا این آهنگ را مدام با صدای بلند در خانه‌اش که رو به روی خانه والدین پیکه سابقش است، پخش می‌کند و حتی عروسک جادوگری را در بالکن خانه خود رو به خانه آن‌ها قرار داده است. ظاهرا مزاحمت‌های شکیرا کار خودش را کرده است و والدین پیکه قصد دارند، خانه خود را ترک کنند.

فیلم تحلیلی ماجرای خیانت پیکه به شکیرا را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *