تولد سوپر لاکچری مهران مدیری مجری محبوب [+عکس]

تولد سوپر لاکچری مهران مدیری همه را شوکه کرد. عکس تولد بازی آقای مجری این روزها وایرال شده که برای همه جذابیت دارد. برای تماشای عکس‌ها با ما همراه باشید.

مهران مدیری سوپرایز شد. جشن باشکوه مهران مدیری خودش را هم سوپرایز کرد. تولد گرفتن دختر مهران مدیری برای پدرش باعث سوپرایز مهران مدیری شده است. به تازگی تصاویری از تولد آقای مجری وایرال شده. برای تماشای تولد سوپر لاکچری مهران مدیری مرد هزارچهره همراه ما باشید.

تولد سوپر لاکچری مهران مدیری مجری محبوب

سوپرایز کردن مهران مدیری جنجال به پا کرد

مهران مدیری تصاویری از شب تولدش در کنار بازیگران مشهور در اینستاگرامش منتشر کرد.

در این جشن تولد فوق‌العاده لاکچری مهران مدیری بسیار سوپرایز شد. در این تولد جمعی از بازیگران، هنرمندان و خانواده آقای مدیری حضور داشتند. مهران مدیری در روز 16 فروردین سال 1346 در تهران به دنیا آمد. مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد. که دخترش به تازگی پدر را سوپرایز کرد.

تولد خفن و فوق‌العاده مهران مدیری

در زیر تصاویری از تولد مهران مدیری را می‌بینید:

تولد سوپر لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس است که در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران به دنیا آمد.

این هنرمند آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

فرهاد پسر مهران مدیری  در 18 اردیبهشت 1370  متولد شده و در زمینه موسیقی تحصیل و فعال است و شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 است، وی در رشته مد و طراحی درس خوانده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه دارد.

مهران مدیری در سال ۱۳۷۲ با ساخت مجموعه‌ طنز نوروز ۷۲ فعالیت هنری خود را شروع کرد و در این حوزه بسیار موفق هم بود و همچنین تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را در کارنامه هنزی و بازیگری خود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *