ببینید: گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی بازیگر طنز

گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی همه را شوکه کرد. این روزها تصاویری از این بازیگر وایرال شده. برای تماشای گریم سنگین ارژنگ امیر فضلی همراه بمانید.

گریم باور نکردنی ارژنگ امیرفضلی بازیگر طنز کشورمان توجه همه را به خودش جلب کرد. گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی در فضای مجازی منتشر شده. ارژنگ امیرفضلی بازیگر خوب کشورمون تصاویری از گریم بسیار متفاوت خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

این بازیگر تاکنون گریم‌‌های متفاوتی را برای نقش‌های مختلف روی صورتش انجام داده است.

گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی بازیگر طنز

گریم متفاوت آقای بازیگر جنجالی شد

ارژنگ امیرفضلی با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: سریال بالشتیها.  چهره او در این گریم کاملا شوکه کننده شده است و تشخص را برای مخاطبان خیلی سخت کرده است.

ارژنگ امیر فضلی از کمدین‌های معروف و دوست داشتنی کشور در فعالیت‌های طنز همیشه خوش درخشیده است و دل همه مردم را شاد کرده است. میمک چهره خاص و متفاوت او باعث شده تا برای نقش‌های متفاوت انتخاب شود.

در واقع می‌توان گفت ارژنگ امیر فضلی به نوعی یک مرد هزار چهره حیطه کمدی سنما و تلویزیون ایران است. گریمورهای سینما برای برخی نقش‌های جوری او را گریم ‌می‌کنند که هیچکس باورش نمی‌شود وی ارژنگ امیرفضلی باشد.

چهره بسیار عجیب ارژنگ امیر فضلی

در زیر چهره خاص و متفاوت ارژنگ امیرفضلی را مشاهده می‌کنید:

گریم عجیب و غریب ارژنگ امیر فضلی

ارژنگ امیرفضلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ در تئاتر با نمایش تجربه‌ای بر مسلم ابن عقیل با کارگردانی محمود عزیزی استارت زد و کار خود را در تلویزیون با برنامهٔ «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان، به اتفاق مهران مدیری و حمید لولایی به صورت رسمی شروع کرد.

ارژنگ امیرفضلی در اردیبهشت 1349 در تهران متولد شد، وی بازیگر کمدی و همچنین نقاش است.

آقای امیرفضلی در رشته گرافیک تحصیل کرده است. وی تئاتر را از مدرسه شروع کرد و با مجموعه ساعت خوش خیلی مشهور شد وی در اوج شهرت وقتی زندگی متاهلی را آاغاز کرده بود مدتی ممنوع الکار شد.

امیرر فضلیی طی محاحبه‌ای گفت:

سال آخر سربازی ، بابام فوت کرد و من یکسالی بیکاری بودم تا اینکه از سال 1372 به دعوت آقایان کاردان و عمرانی با مجموعه نوروز 72 جلوی دوربین رفتمتئوری ای برای اینکه چرا مجموعه ساعت خوش تعطیل شد ندارم؛ فقط باهاش کنار آمدم. در اوج شهرت مجبور شدم بروم در یک شرکت، با حقوق ماهی 20 هزار تومان بازاریاب تبلیغاتی بشوم. زن هم گرفته بودم و واقعا 20 هزار تومان به هیچ جایم نمی رسید. هم خودم آنجا کار می کردم و هم خانم ام آمده بود آنجا کار می کرد ولی باز پولمان نمی رسید.

ارژنگ امیرفضلی ازذدواج کرده و پسری به نام کارن دارد که 6 ساله است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *